FAQ - Pytania i odpowiedzi

Częste pytania i odpowiedzi

Pytania


1. Czy posiadamy sklepy stacjonarne, w których klienci mogą obejrzeć meble przed zakupem?
2. Jaki jest czas dostarczenia mebli po dokonaniu zamówienia?
3. Skąd pochodzą nasze meble?
4. Dlaczego cena transportu rośnie wraz ze zwiększającą się ilością produktów w koszyku?
5. Czy w momencie odbioru zamówionego mebla mam możliwość sprawdzenia jego stanu?
6. Czy mogę zmienić kolor mebla, który mi się podoba?
7. Czy mogę zapłacić za towar w dniu dostawy?
8. Czy nasze meble są jedynie na zamówienie?
9. Czy wymiary produktu podane są na stronie?
10. Czy mam możliwość odebrania mebla samemu?
11. Czy oferujemy wniesienie mebli do domu podczas transportu?
12. Czy ofertujemy transport za granicę Polski?
13. Czy ofertujemy płatność ratami?

Odpowiedzi


Czy posiadamy sklepy stacjonarne, w których klienci mogą obejrzeć meble przed zakupem?
W chwili obecnej nie posiadamy sklepów stacjonarnych.

2. Jaki jest czas dostarczenia mebli po dokonaniu zamówienia?
Każdy z mebli posiada indywidualny czas dostawy. Często czas dostawy zmienia się przy wyborze innej tkaniny. Informacja o dostawie znajduje się pod ceną każdego mebla.

3. Skąd pochodzą nasze meble?
Wszystkie meble, które sprzedajemy pochodzą z Polski, z polskich produktów oraz od polskich producentów.

4. Dlaczego cena transportu rośnie wraz ze zwiększającą się ilością produktów w koszyku?
Każdy z mebli posiada własny koszt dostawy, który sumuje się wraz z dodaniem go do koszyka.

Cena transportu jest duża, ponieważ płacimy za każde miejsce na ciężarówkach, które rozwożą nasze meble. Inne firmy oferują tani lub darmowy transport, ale doliczają go do marży na swoich meblach. My nie ukrywamy kosztów w naszych produktów, co pozwala zachować nam w nich bardzo dobre i niskie ceny. Dla przykładu można kupić u nas dobrej jakości, wygodną sofę od 459 zł.

5. Czy w momencie odbioru zamówionego mebla mam możliwość sprawdzenia jego stanu?
Każdy klient w trakcie dostawy ma prawo sprawdzić stan zamówienia.

6. Czy mogę zmienić kolor mebla, który mi się podoba?
Każdy klient może wybrać inny kolor mebla z dostępnej listy, która wyświetla się po prawej stronie, pod ceną.

7. Czy mogę zapłacić za towar w dniu dostawy?
W niektórych przypadkach jest możliwość płatności pobraniem.

8. Czy nasze meble są jedynie na zamówienie?
Tak, nasze meble są jedynie na zamówienie. Czas realizacji podany jest indywidualnie przy każdym produkcie.

9. Czy wymiary produktu podane są na stronie?
Każdy produkt zawiera pełny opis, w które skład min. wchodzą wymiary tj. szerokość, wysokość, powierzchnia spania. Informacja ta znajduje się pod wyborem tkanin, należy zjechać w dół.

10. Czy mam możliwość odebrania mebla samemu?
Niestety, nie ma takiej możliwości.

11. Czy oferujemy wniesienie mebli do domu podczas transportu?
Niestety, nie możemy zagwarantować wniesienia mebli. Podczas dostawy mebli mogą Państwo poprosić firmę przewozową o pomoc we wniesieniu mebli. Pracownik firmy przewozowej może udzielić pomocy, ale nie musi.

12. Czy oferujemy transport mebli za granicę?
Niestety, nie oferujemy transportu za granicę.

13. Czy ofertujemy płatność ratami?
Tak, opcja ta dostęna w koszyku - wybierając płatności "natychmiastowe".