FAQ - Pytania i odpowiedzi
Częste pytania… odpowiadamy!
1. Czy posiadamy sklepy stacjonarne, w których klienci mogą obejrzeć meble przed zakupem?
2. Jaki jest czas dostarczenia mebli po dokonaniu zamówienia?
3. Skąd pochodzą nasze meble?
4. Dlaczego cena transportu rośnie wraz ze zwiększającą się ilością produktów w koszyku?
5. Czy w momencie odbioru zamówionego mebla mam możliwość sprawdzenia jego stanu?
6. Czy mogę zmienić kolor mebla, który mi się podoba?
7. Czy mogę zapłacić za towar w dniu dostawy?
8. Czy nasze meble są jedynie na zamówienie?
9. Czy wymiary produktu podane są na stronie?
10. Czy mam możliwość odebrania mebla osobiście by nie płacić za transport?
11. Czy oferujemy wniesienie mebli do domu podczas transportu?
12. Czy ofertujemy transport za granicę Polski?
13. Czy ofertujemy płatność ratami?
Odpowiedzi:
1. Czy posiadamy sklepy stacjonarne, w których klienci mogą obejrzeć meble przed zakupem?
W chwili obecnej nie posiadamy sklepów stacjonarnych.
2. Jaki jest czas dostarczenia mebli po dokonaniu zamówienia?
Każdy z mebli posiada indywidualny czas dostawy. Często czas dostawy ulega zmianie przy wyborze innej tkaniny. Informacja o dostawie znajduje się pod ceną każdego mebla.
3. Skąd pochodzą nasze meble?
Wszystkie meble, które sprzedajemy pochodzą z Polski, od polskich producentów.
4. Dlaczego cena transportu rośnie wraz ze zwiększającą się ilością produktów w koszyku?
Każdy z mebli posiada własny koszt dostawy, który sumuje się wraz z dodaniem go do koszyka.
Cena transportu się zwiększa z każdym przedmiotem ponieważ płacimy za każde zajęte miejsce w autach dostawczych firm kurierskich. Inne sklepy meblowe często oferują tani lub darmowy transport ale doliczają go do marży na swoich meblach. My nie ukrywamy kosztów transportu w naszych produktach, co pozwala zachować nam ich bardzo korzystne, niskie ceny. Np: można kupić u nas dobrej jakości, wygodną sofę od 459 zł.
5. Czy w momencie odbioru zamówionego mebla mam możliwość sprawdzenia jego stanu?
Każdy klient w trakcie dostawy ma prawo sprawdzić stan zamówienia.
6. Czy mogę zmienić kolor mebla, który mi się podoba?
Każdy klient może wybrać inny kolor mebla z dostępnej listy, która wyświetla się po prawej stronie, pod ceną.
7. Czy mogę zapłacić za towar w dniu dostawy?
W niektórych przypadkach jest możliwość płatności za pobraniem. Proszę sprawdzić w metodach dostawy.
8. Czy nasze meble są jedynie na zamówienie?
Tak, nasze meble są jedynie na zamówienie. Czas realizacji podany jest indywidualnie przy każdym produkcie.
9. Czy wymiary produktu podane są na stronie?
Każdy produkt zawiera pełny opis, w które skład min. wchodzą wymiary tj. szerokość, wysokość, powierzchnia spania. Informacja ta znajduje się pod wyborem tkanin.
10. Czy mam możliwość odebrania mebla osobiście by nie płacić za transport?
Niestety, nie ma takiej możliwości.
11. Czy oferujemy wniesienie mebli do domu podczas transportu?
Niestety, nie możemy zagwarantować wniesienia mebli. Podczas dostawy mebli mogą Państwo poprosić firmę przewozową o pomoc we wniesieniu mebli. Pracownik firmy przewozowej może udzielić pomocy, ale nie musi.
12. Czy oferujemy transport mebli za granicę?
Tak.
13. Czy ofertujemy płatność ratami?
Tak, opcja ta dostępna jest w koszyku podczas składania zamówienia - wybierz płatności "natychmiastowe".